به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت ساوه در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مشکلات موجود کشور به ویژه اوضاع اقتصادی با اهتمام مسئولان و استفاده بهینه از ظرفیت های داخلی قابل رفع است.
حجت الاسلام علی محمد اسلامی ادامه داد: بی شک اگر در شرایط کنونی از امکانات دفاعی لازم برخوردار نبودیم، دشمنان نسبت به ما جسورتر می شدند اما به برکت این دستاوردها شاهد امنیت پایدار هستیم.
وی گفت: دشمنان به اقتدار ایران در حوزه صنایع دفاعی آگاه هستند و نقش مدبرانه رهبر انقلاب در وجود چنین اقتداری نیز بی بدیل است.
حجت الاسلام محمدی در مورد روز عرفه گفت: عرفه روز دعا، استغفار و توبه به درگاه الهی است و بعد از شب های قدر پربرکت ترین ایام است.
امام جمعه موقت زرندیه نیز گفت: تکریم آزادگان و خانواده های آنان وظیفه همگانی است زیرا انقلاب اسلامی با تکیه بر خون شهدا و رشادت آزادگان سرافراز به پیروزی رسید.
حجت الاسلام سید حسن سید محمدی در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه افزود: آزادگان در زندان های رژیم بعثی در برابر شکنجه ها ایستادگی کردند و راه امام خمینی (ره) را تداوم بخشیدند.
وی در خصوص جمعه خونین حج سال 66 اظهار داشت: بی کفایتی آل سعود در اداره حج مایه تاسف است و به شهادت رساندن حجاج به جرم برائت از مشرکان به دست این رژیم و عوامل استکبار، صفحه سیاهی در تاریخ است.
وی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد سال 1332 گفت: این واقعه سند روشنی برای اثبات ظلم و ستم و دخالت های امریکا در امور داخلی کشورمان است.
حجت الاسلام «سید محمدی» تصریح کرد: مشکلات اقتصادی کنونی کشور با همراهی ملت و کارگزاران نظام قابل رفع است و دشمن با تحریم و فشار نمی تواند خللی در اراده ملت وارد کند.
امام جمعه خمین نیز گفت: قوه قضائیه با اخلالگران در حوزه ارز و اقتصاد برخورد قاطع و جدی کند.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین در مصلی امام خمینی (ره) افزود: کسانی که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را انبار کرده اند، ارزش های انسانی را فدای سود جویی و منافع خود کرده اند.
وی در سخنان دیگر با تاکید بر این که مردم مظلوم یمن با وجودی که وضعیت مطلوبی ندارند، دست از مبارزه بر نمی دارند.
امام جمعه خمین گفت: بسیجیان اسلام در سراسر دنیا باید به فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و در برابر تهدیدات پوشالی غرب با اقتدار ایستادگی کنند تا این انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عج) برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در 26 مرداد ماه اشاره کرد و افزود: آزادگان، جانبازان و ایثارگران سند زنده انقلاب هستند.
7277 /4896/6539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.