«مجید شاه میرزایی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 20 درصد شبکه آبرسانی روستایی این شهرستان فرسوده شده و نیاز به مرمت و نوسازی دارد ضمن اینکه شبکه آبرسانی برخی از روستاها نیاز به توسعه شبکه دارند.
وی اظهارداشت : روستاهای «ور»، «لریجان»، «سبزکندر» و «آبگرم» از جمله روستاهایی است که شبکه آبرسانی آن ها باید تعویض و نوسازی شود و در روستاهای «خورهه»، «حاجی آباد» و «امیر آباد» شبکه آبرسانی بایستی توسعه یابد چرا که با واگذاری زمین از سوی بنیاد مسکن و احداث واحد مسکونی جدیدنیاز به تقویت زیر ساخت آب است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی محلات گفت: طول شبکه آبرسانی روستایی این شهرستان 112 هزار کیلومتر است که درصورت اجرای طرح های توسعه ای به 130 هزار کیلومتر افزایش می یابد.
شاه میرزایی اظهار داشت: برای تعمیر، تجهیز و توسعه شبکه شبکه آب روستایی این شهرستان امسال 300 میلیون ریال اعتبار از محل منابع تملک دارایی مصوب شده که در صورت تخصیص ناچیز است.
وی افزود: 21 حلقه چاه برای تامین آب در روستاهای محلات فعال است و 30 مخزن ذخیره آب در روستاهای این شهرستان وجود دارد که ظرفیت آن‌ها معادل سه هزار و 520 مترمکعب آب در روز است.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان محلات، شمار روستاهای محلات را 26 مورد عنوان کرد و گفت: 23 روستا با جمعیت چهار هزار و 700 نفر زیر پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی است.
شهرستان محلات واقع در جنوب استان مرکزی 55 هزار نفر جمعیت دارد که پنج هزار و 100 نفر آن در روستاها ساکن هستند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.