« علی اکبر کریمی » روز یکشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل تعزیرات استان مرکزی، افزود: دشمنان ایران اسلامی در شرایط کنونی با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت به صحنه آمده و به دنبال افزایش فشار بر روند تولید و معیشت مردم هستند.
وی ادامه داد: برخورد جدی با متخلفان اقتصادی که با سوء استفاده از این جنگ اقتصادی دشمنان شرایط را سخت تر می کنند خواسته مهم اقشار مردم است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نیاز است قوه قضائیه با قدرت بیشتر در کوتاهترین زمان برخورد با این متخلفان را در دستور کار خود قرار دهد تا درس عبرتی برای سایر متخلفان باشد و زمینه آرامش و آسایش هرچه بیشتر مردم در جامعه فراهم شود.
کریمی گفت: گرانفروشی و احتکار لوازم مورد نیاز مردم در وضعیت کنونی جامعه خیانتی بزرگ است و می طلبد که برخورد با این متخلفان نیز مورد توجه هرچه بیشتر دستگاه های مربوطه قرار گیرد.
وی با یاد آوری تامین شمس و فلز آلومینیوم توسط ایرالکو ایران و آلومینیوم المهدی، افزود: تولیدات ایرالکو به صورت شفاف در بورس عرضه و به فروش می رسد در صورتی که شرکت المهدی ضمن خودداری از عرضه محصولات به بورس، تولیدات خود را با 2 برابر قیمت در بازار به فروش می رساند که این مهم رانت بزرگی را در این زمینه به همراه داشته است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رسیدگی به این مهم در دستور کار مجلس شورای اسلامی و تعزیرات حکومتی کشور قرار گرفته است.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد که دو جایگاه آن مربوط به نمایندگان اراک، کمیجان و خنداب است.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.