به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، محسن شریفی، افزود: بر اساس مذاکره انجام شده با استاندار مرکزی و نظر مساعد وی در خصوص برگزاری کنسرت رایگان همایون شجریان در یکی از فضاهای عمومی این استان ، آمادگی برگزاری این رویداد فرهنگی هنری برای افزایی وجود دارد.
وی افزود: با توجه به حمایت بی دریغ استاندار مرکزی از فعالیت های فرهنگی هنری به خصوص در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی وهمراهی برای تامین بستر لازم این ،در صورت همیاری سایر نهادها و ارگان های موثر به ویژه ورزش و جوانان، شهرداری و نیروی انتظامی کنسرت همایون شجریان در شهر صنعتی اراک برگزار می شود.
شریفی ادامه داد: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی و دیگر فعالان فرهنگی هنری استان مرکزی آمادگی خود را برای برگزاری این رویداد هنری اعلام کرده است.
وی اظهار داشت: این اقدام پسندیده سبب می شود اقشار کم درآمد جامعه و کسانی که توان خرید بلیط برای شرکت در کنسرت ها را ندارند،‌ بتوانند در برنامه های جشن و نشاط آور هنرمندان حضور یابند.
چندی پیش همایون شجریان اعلام کرده است که در فضای باز و برای همه مردم کنسرت رایگان برگزار می کند.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد و به قطب نخبه پروری شهرت دارد.
بیش از 10 هزار هنرمند به صورت سازماندهی شده زیر نظر پنج انجمن سینمای جوان، خوشنویسی، نمایش، موسیقی و تجسمی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.