آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هر منابع و امکاناتی که در اختیار مسئولان نظام اسلامی است به منظور خدمت به مردم به خصوص نیازمندان است که مردم این مسائل مهم را به خوبی درک می کنند.
وی اضافه کرد: برقراری عدالت و حمایت از مستضعفان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید به دولتمردان است و از دیرباز درب دفاتر مراجع به روی محرومان جامعه باز بوده و آحاد جامعه برای رفع نیازی های خود به آنها مراجعه می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: آمریکای جنایتکار همواره از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تضعیف حقوق ملت استفاده کرده و به همین دلیل به هیچ عنوان مورد اعتماد ملت ایران نیست.
وی تاکید کرد: جامعه روحانیت تشیع و حوزه های علمیه همواره در ساخت مساجد، حسینیه ها، بیمارستان ها، کتابخانه ها، غسالخانه ها، ایجاد قنوات و حمایت از فقرا و نیازمندان همگام و حتی پشتیبان مردم بوده اند و در عصر معاصر نیز خدمات بی بدیل حضرات آیات بروجردی، مهدوی کنی، خوئی، موسوی اردبیلی امام خمینی(ره) بر تارک جهان اسلام می درخشد و تخریب چهره های مذهبی ایران چیزی جز روسیاهی برای آمریکایی ها ندارد چرا که ملت ایران دل در گرو ارزش های والای انقلاب اسلامی دارند و این توطئه های آنها نمی تواند ملت را از مسیر انقلاب خارج کند.
وی یادآوری کرد: بدعهدی های آمریکا در صحنه بین المللی برای جهانیان آشکار شده و علاوه بر ملت ایران، بسیاری از کشورهای جهان به سیاست های آمریکا اعتماد ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: ایالات متحده از زمان کودتای 28 مرداد سال 1332 تا کنون همواره در صدد تضعیف حقوق ایرانیان بوده است و حمایت از رژیم بعثی در جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های برجسته انقلابی، حمایت از منافقان کوردل و اعمال تحریم های متعدد اقتصادی و شخصیت های برجسته ایران اسلامی بخشی از دشمنی های ایالات متحده علیه ایران بوده است.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: آمریکا با دروغ، نیرنگ و اتهام زنی به ملت ایران سعی در تخریب چهره مثبت ایران اسلامی و رهبران غیرتمند ملی و انقلابی این کشور در جهان دارد و ملت باید در برابر توطئه های شیطان بزرگ هوشیار باشند.
وی حضور جمهوری اسلامی در منطقه را در راستای حمایت از مظلوم عنوان کرد و گفت: سوریه، عراق و یمن با توطئه ها و حمایت های آمریکا و متحدانش از تروریست ها به خاک و خون کشیده شده و حضور جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق هیچ هدفی به غیر از حمایت از مظلوم ندارد.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری و مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای اخیر در نشست های مختلف ضمن تهدید ایران به تحریم های جدید به تخریب چهره های ملی و انقلابی ایران پرداخته اند.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.