با تعمیر نوعی مبدل در شرکت ماشین سازی اراک 400 هزار یورو صرفه جویی ارزی نصیب کشور شد.

به گزارش ایلنا از اراک، رونقی مدیر تولید شرکت ماشین سازی اراک با بیان اینکه این بازسازی کار مشترک پتروشیمی شازند و این کارخانه است گفت : تا پیش از این مبدل نیازمند تعمیر ، یا باید از چرخه تولید کنار می رفت و نمونه نوی ان خریداری می شد یا با ارسال به کشور آلمان تعمیر می شد که هزینه بالایی به کشور تحمیل می کرد.


رمضی مدیر تعمیرات کارخانه پتروشیمی شازند نیز گفت : به دلیل هزینه های بالایی که کشور آلمان برای تعمیر درخواست کرد این کار به صنایع داخلی سپرده شد و البته پس از موفقیت آمیز بودن تست های اولیه ، کار تعمیر شروع شد و اکنون در مرحله نهایی قرار دارد .
وی با یادآوری اینکه آلمانی ها بیش از 400 هزار یورو برای تعمیر طلب کردند افزود : ماشین سازی اراک تعمیر مبدل را با کمتر از 15 درصد هزینه مطرح شده به سرانجام رساند.


صفری مدیر عامل ماشین سازی اراک هم با اشاره به اینکه تعمیر موفقیت آمیز این مبدل زمینه ساز عقد تفاهم نامه با پتروشیمی شازند برای تعمیرات اساسی تجهیزات این مجتمع شده است افزود : این کارخانه در حال گفتگو برای تعمیر تجهیزات اساسی پالایشگاه شازند نیز هست و این توان را دارد با سایر واحدهای پتروشیمی و پالایشگاهی نیز همکاری کند .


کارخانه ماشین ساری اراک بزرگترین سازنده تجهیزات انرژی در کشور است که قادر به تولید تجهیزاتی به وزن بیش از 500 تن و برج های پالایشگاهی بیش از 100 متر است .


این کارخانه سابقه ای 40 ساله در میان صنایع کشور دارد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.