محمد تقی آبایی هزاوه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این جشنواره در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام مند و نهادینه کسب و کارهای تعاونی موفق برگزار می شود.
وی بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند از 24 خردادماه جاری تا 16 تیرماه امسال با مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.taavonibartar.ir، ثبت نام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر، گرایش صنایع دستی نیز به مجموعه گرایش های شغلی تعاونی ها اضافه شده است.
آبایی هزاوه تصریح کرد: هدف از انتخاب تعاونی‌های برتر، دستیابی به توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی توانمندی های بخش تعاون به اقشار مختلف جامعه و مسئولان، ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه است.
وی گفت: ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون، تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی، تولیدی و نمونه های موفق با هدف تقویت وضعیت خود و ایجاد فضای مناسب برای انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از دیگر اهداف این جشنواره است.
در دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان مرکزی 17 تعاونی برتر استانی و یک تعاونی از شهرستان خمین به عنوان برتر ملی انتخاب شدند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.