به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده عصر روز سه شنبه در حاشیه نشست ملاقات مردمی در اراک، افزود: توسعه پایدار و ایجاد اشتغال مولد با حمایت عملی از بخش خصوصی محقق می شود که این مهم باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
وی ادامه داد: تکیه بر برنامه های کاربردی و شناخت فرصت های کسب و کار جدید به ویژه در مناطق روستایی، کمتر توسعه یافته برنامه دولت تدبیر و امید در عرصه اشتغالزایی است و استان مرکزی با ظرفیت های متعدد باید در این زمینه پیشتازی کند.
استاندار مرکزی بیان کرد: در نشست های ملاقات مردمی بخش عمده ای مراجعات در زمینه تنگناهای معیشتی و بیکاری مسئولان را در حوزه اشتغال زایی و فرصت سازی شغلی سنگین تر می کند.
آقازاده بیان کرد: منابع دولت برای توسعه عرصه های اشتغال و تولید به تنهایی کافی نیست و سیاست راهبردی دولت در این امر بر جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در سایه حمایت هدفمند از آنان است.
وی خاطرنشان کرد: تدوین برنامه های کاربردی، وحدت رویه در عمل و هم افزایی امکانات برای تسهیل امور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان از محورهای جدی برای رونق تولید و اشتغالزایی در استان است.
ارائه تسهیلات به سه واحد تولیدی در شهرهای اراک، خمین و شازند، معرفی 2 سرپرست خانوار با فرزندان معلول و بیمار به شرکت های تولیدی برای اشتغال از مهمترین مصوبات این نشست ملاقات مردمی بود.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.