به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه، افزود: با وجود همه توطئه های دشمنان در چهار دهه انقلاب اسلامی این کشور مقتدر و با صلابت به پیش می رود و این مهم به برکت خون شهدای والامقام است.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اقتدار و درایت رهنمودهای برون رفت کشور از مشکلات و معضلات را ارائه کرده و اکنون مسئولان و مردم هستند که باید این اهداف عالی را در عرصه اقتصاد مقاومتی به ثمر بنشانند.
محمد قناتی معاون فرماندار زرندیه نیز در این نشست گفت: تغییر نگرش مردم در رفتارهای مصرفی امری ضروری است و تولیدکنندگان نیز باید کالاهای با کیفیت را روانه بازار کنند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی زرندیه نیز در ایننشست گفت: آماده کردن افکار عمومی به خرید کالای تولید داخل مستلزم اقداماتی مانند برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری مرتبط با این موضوع، انجام تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه های تولیدات داخلی است.
احمد جوانمرد اظهار کرد: معرفی کالا و تشویق تولیدکنندگان داخلی، استفاده از ظرفیت مساجد و نظارت بر فعالیت کسبه و صنوف نیز نقش مهمی در خصوص استفاده از کالای داخلی دارد.
هماهنگی با شرکت ها و واحدهای تولیدی برای معرفی محصولات از طریق فرمانداری، استفاده از سازه ها و فضای مجازی و رسانه ها برای تبلیغ محصولات تولید داخل در شهرستان به تصویب شورای فرهنگ عمومی زرندیه رسید.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی و از نواحی صنعتی کشور است.
6539/4896/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.