به گزارش ایرنا، زهرا فرجی روز یکشنبه در آیین صبح خاطره شمیم بهشت به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در محل فرهنگسرای آیینه اراک، افزود: بازخوانی اهداف خیزش انقلابی مردم ایران به خصوص نقش محوری بانوان، نقشه راه روشنی از حرکت کشور برای دست یابی به قله های افتخار و موفقیت ترسیم می کند.
وی ادامه داد: دختران جوان امروز ایران اسلامی باید فداکاری های بانوان دوران انقلاب به خصوص مادران و همسران شهدا در جریان جنگ تحمیلی را به خوبی درک کرده و با آرمان های نظام اسلامی و اهداف امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب مانوس شوند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی بیان کرد: بانوان با حضور پر رنگ در دوران دفاع مقدس از جان و فرزندان رشید خود مایه گذاشتند.
وی اضافه کرد: بانوان امروز جامعه ایران اسلامی وظیفه دارند با الگو گیری از سیره حضرت زهرا (س) نسبت به تحکیم بنیان خانواده تلاش کرده و با نهادینه کردن مفاهیم دینی در خانواده هجمه های فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.
فرجی ادامه داد: زنان جامعه در توسعه نقشی پر رنگ و غیر قابل کتمان دارند و از توانمندی های بالایی در بخش های مختلف برخوردار هستند که باید از این توانمندی های بانوان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره جست.
در ادامه این آیین، سرهنگ علی جلالی از جانبازان شیمیایی 70 درصد استان مرکزی و مریم کاتبی از امدادگران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از جنگ تحمیلی پرداختند.
هفته هنر انقلاب اسلامی از 20 فروردین همزمان با شهادت شهید مرتضی آوینی آغاز و تا 25 فروردین نیز ادامه دارد.
3017/3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.