حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های این هفته نمازجمعه آشتیان در مصلی آیت الله دانش این شهرستان افزود: استکبار جهانی باید بداند که جهان از جنگ و خونریزی بیزار است و مسلمانان با اتحاد خود همواره پیروز خواهند بود و از تهدید و زور نمی هراسند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مشکلات در حوزه فرهنگی و اقتصادی خسارت های جدی بار می آورد و باید با کمک همه توان و ظرفیت ها در بخش دولتی و خصوصی راهبردهای مدیریتی اثربخش در این حوزه ها اعمال و شرایط فرهنگ و اقتصادی ترمیم شود.
حجت الاسلام نیشابوری افزود: مدیریت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و پیام رسان از موضوعات مهم کشور است.
وی توضیح داد: در سال 96 در شورای عالی فضای مجازی سندی به تصویب رسید که عصاره آن شامل حمایت از پیام های رسان های داخلی و ساماندهی پیام رسان های خارجی بود و نیاز است این مصوبه عملیاتی شود.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: التهاب های بازار سکه و ارز برای اقتصاد کشور به شدت آسیب زا است و همه باید برای اقتصادی درون زا و متکی به داخل برنامه ریزی کرده و در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی و ارزش پول ملی پای کار باشند.
حجت الاسلام نیشابوری ابراز امیدواری کرد:در سایه برنامه های کوتاه و دراز مدت بتوان اصلاحات لازم را در نرخ ارز و ارزش پول ملی ایجاد کرد.
وی در بخشی از سخنانش با تبریک روز ارتش گفت : امام خمینی(ره) برای حفظ انسجام در نیروهای مسلح، 29 فروردین را روز ارتش اعلام کرد.
امام جمعه آشتیان با اشاره به عید بزرگ مبعث بیان کرد: ولایت و امامت نعمتی الهی است که با مبعث پیامبر اکرم (ص) به مسلمانان اعطا شد و باید قدر آن را دانست.
حجت اسلام نیشابوری بیان کرد: هر مسلمان واقعی وظیفه دارد اسلام ناب محمدی را به مردم دنیا نشان دهد و ماهیت فرق انحرافی نظیر داعش و تکفیری ها را هویدا کند.

***امام جمعه خمین: حاکمیت فضای مجازی ملی ضروری است
امام جمعه شهرستان خمین گفت: راه اندازی و حاکمیت فضای مجازی ملی ضرورت کشور است و مسئولان باید با جدیت این مهم را به انجام رسانند.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: نبود مدیریت بر فضای مجازی خارجی آسیب های زیادی دارد و باید با حمایت جوانان مبتکر و باهوش شبکه ملی اینترنت در کشور ایجاد شود.
وی در بخشی از سخنانش با تبریک عید مبعث گفت: اسلام راه سرافرازی و زندگی عزتمند و شرافتمندانه است و باید به خاطر این نعمت بزرگ از خدا سپاسگزار بود.

*** امام جمعه ساوه: تهدیدهای ترامپ نشانه شکست آمریکا در منطقه است
امام جمعه ساوه گفت: تهدیدهای اخیر رئیس جمهوری آمریکا به دلیل شکست سیاست های این کشور در منطقه و پیروزی جبهه مقاومت است.
حجت الاسلام ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه افزود: با پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در غوطه شرقی به زودی آن منطقه از وجود داعشی ها پاکسازی می شود و این مسائل دشمنان را به رعب و وحشت انداخته است .
وی بیان کرد: تکیه بر اقتصاد مقاومتی راه چاره اصلاح مدیریتی جامعه در حوزه اقتصادی است و در این راستا فساد در هر سطح و جایگاهی جدی گرفته شود.

***امام جمعه موقت زرندیه: اتحاد رمز پیروزی در برابر دشمنان است
امام جمعه موقت زرندیه گفت: تحکیم اتحاد مسلمانان رمز پیروزی در برابر دشمنان است و همه باید در برابر توطئه های اخیر آمریکا و همدستانش در منطقه مستحکم و با قدرت بیاستیم.
حجت الاسلام محمود گلمحمدی افزود: حضور آمریکا و همدستانش در خاورمیانه تنها برای تامین منافع آنان است و در 17 سالی که در این منطقه حضور پیدا کرده اند جز کشتار غیر نظامیان، آشوب و ناامنی چیز دیگری نبوده است.
امام جمعه موقت زرندیه همچنین به شهدای اخیر در حمص سوریه اشاره کرد و گفت: یکی از شهیدان از خانواده ای روحانی است و این نشان می دهد که روحانیت همواره در کنار مردم و در دفاع از اقتدار و عظمت کشور ایستاده است.
نماز عبادی سیاسی جمعه در استان مرکزی در 33 نقطه شهری برگزار می شود.
9876/4896/6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.