به گزارش ایرنا، امامان جمعه استان مرکزی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه این استان ضمن تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی ملی، خواستار حمایت از تولید داخل و مصرف کالای ایرانی شدند.

*** وحدت و یکپارچگی ملی کلید پیروزی در پیکار اقتصادی است
امام جمعه ساوه گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی و درحالی که دشمنان جنگ اقتصادی علیه ملت راه انداخته اند، وفاق و انسجام ملی تنها راهکار مقابله با توطئه های آنان است.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه اظهار کرد: دشمنان با سلاح تحریم و با هدف فلج کردن اقتصاد کشور وارد جنگ با ملت ایران شده اند.
وی با یادآوری شعار امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: همه آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان اگر به استقلال و عزت کشور اهمیت می دهند، باید در تحقق این شعار کوشش کنند.
حجت الاسلام حسینی همچنین بر ضرورت پرهیز از ایجاد حاشیه برای دولت تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی کشور، دولت باید تمرکز خود را بر رفع مشکلاتی از قبیل بیکاری، رکود بازار و شتاب بخشیدن به تولید ملی متمرکز کند.
خطیب جمعه ساوه همچنین با اشاره به انتصاب جان بولتون به عنوان مشاور عالی امنیت ملی کاخ سفید از سوی دونالد ترامپ، اظهار کرد: این اقدام با هدف ایجاد کابینه ای جنگی در امریکا صورت گرفته و به خیال خودشان برای کشورمان برنامه هایی دارند و تجربه شکست آمریکا در سوریه، عراق و یمن و نیز عقب نشینی در برابر کره شمالی بهترین دلیل بر پوشالی بودن تهدیدهای اخیرعلیه جمهوری اسلامی است.

*** حمایت از کالای ایرانی عامل استقلال اقتصادی است
امام جمعه زرندیه نیز در خطبه های نماز جمعه شهر مامونیه افزود: حمایت از کار و سرمایه ایرانی عامل خودکفایی و استقلال اقتصادی است.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی اظهار کرد: امروز ملت بزرگ ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری همچنان مقتدرانه در میدان مبارزه با استکبار ایستاده است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام حمایت از کالای ایرانی معرفی فرمودند و ضرروت دارد که با خرید اجناس و کالاهای تولید کشور، پیشرفت اقتصاد را سرعت ببخشیم و در این راستا مسئولان نیز باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

*** امنیت اقتصادی کشور در گرو حمایت از کالای تولید داخل است
خطیب جمعه آشتیان در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه این شهر افزود: امنیت اقتصادی و رونق فراگیر در گرو حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل است.
حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری افزود: امروز دشمنان در جبهه اقتصادی به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ملت با خرید کالای ایرانی، توطئه های آنان را خنثی می کنند.
وی ادامه داد: تولید کننندگان باید با افزایش کیفیت محصولات خود زمینه رونق اقتصادی کشور را فراهم آورند.
حجت الاسلام نیشابوری تصریح کرد: تثبیت و ترویج خرید کالای ایرانی نیازمند یک نهضت فرهنگی است و همگان در این امر مسئولند.
3075/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.