امام جمعه موقت ساوه گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی اهمیت زیادی دارد و باید برای دستیابی به این مهم نقشه راه کاربردی ترسیم شود.
حجت الاسلام علی بدرخانی در خطبه های نمازجمعه ساوه افزود: موفقیت برنامه حمایت از کالای ایرانی به آسیب شناسی ظرفیت های کشوری نیاز دارد و باید نقاط قوت و ضعف کشور در حوزه تولید و رفتارهای مصرف به خوبی دیده شود.
وی اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی باعث رونق اقتصادی می شود و مسئولان کشور نیز وظیفه دارند که زمینه رشد تولیدات داخلی را فراهم کنند.
امام جمعه موقت ساوه در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: 12 فروردین، روز شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و از اعیاد بزرگ و مهم ملت ایران است.
حجت الاسلام بدرخانی افزود: در این روز مردم ایران با مشارکت بیش از 98 درصد در پای صندوق های رای به جمهوری اسلامی 'آری' گفتند و زمینه های تقویت و تثبیت آن را بسط دادند.
وی اظهار کرد: واقعه 12 فروردین ماه سرآغاز تولد نظامی شد که امروز توانسته پایه های استکبار را به لرزه بیاورد و الگویی برای ملت های آزادیخواه جهان باشد.

*** امام جمعه خمین: 12 فروردین ماه روز تولد حکومت مردم سالاری اسلامی است
امام جمعه خمین گفت: 12 فروردین روز تولد حکومت مردم سالاری دینی است که به دست بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد.
حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین در مصلی امام خمینی(ره) این شهر، افزود: خون های زیادی برای دستیابی به حکومت اسلامی اهدا شده و همه باید با جان و دل از این سرمایه ارزشمند حراست کنیم.
وی اظهارکرد:رای قاطع مردم به حکومت اسلامی موجب شد نظام اسلامی تثبت شود و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی نیز ناکام بماند.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش افزود: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید ایرانی باید در جامعه نهادینه شود.
وی اظهارکرد: برای تحقق شعار امسال باید دولت، مجلس شورای اسلامی، تولید کنندگان و مردم همکاری کنند.
امام جمعه خمین با اشاره به آیین معنوی اعتکاف گفت: یکی از مصادیق مبارزه با نفس اعتکاف است و ماه رجب و ایام البیض فرصتی مغتنم برای انسان سازی است.
وی بیان کرد: سه روز عبادت، روزه داری و راز و نیاز با خداوند انسان را به ویژه جوانان را از ناهنجاری ها ، گناه و آسیب های اجتماعی بسیاری دور می کند.

***امام جمعه آشتیان: حمایت قاطع از تولید داخل راه نجات اقتصاد کشور است
امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: ظرفیت سازی و برنامه هدفمند در راستای حمایت از تولید ایرانی از موضوعات کلیدی است که در سال جاری باید با حساسیت و شیوه ای کارآمد محقق شود تا اقتصاد بیمار کشور پویایی لازم را به دست آورد و تولید ثروت و اشتغالزایی بیشتری ایجاد شود.
حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته آشتیان در مصلی آیت الله دانش این شهر افزود: ظرفیت های داخلی تولید در ایران قابل توجه است تنها باید مبادی قاچاق کالا مسدود شود و با کیفیت بخشی به تولید داخل مردم به استفاده از کالاهای ساخت داخل ترغیب شوند.
وی توضیح داد: حمایت از کالای ایرانی حلقه بسیار مهمی از زنجیره اهداف اقتصاد مقاومتی است که دستیابی به آن تلاش و همت مضاعفی را از سوی مردم و مسئولان می طلبد.
امام جمعه آشتیان با اشاره به روز طبیعت گفت: این روز باید به فرهنگ احترام به محیط زیست تبدیل شود و مردم بیش از گذشته در حفظ و احیای طبیعت بکوشند.
حجت الاسلام نیشابوری با اشاره به روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین ماه نمادی از وحدت و نبوغ سیاسی و فکری ملت ایران است که با رای آری به جمهوری اسلامی پایه های نظامی را گذاشتند که امروز مقتدر و عزتمند در جهان مطرح شده است.

***امام جمعه زرندیه: فرهنگ اعتکاف ذخیره معنوی جامعه است
امام جمعه زرندیه گفت: فرهنگ اعتکاف و تکیه بر تقوا و پاکدامنی ذخیره معنوی جامعه است و ثمرات و برکات زیادی دارد.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: گسترش فرهنگ اعتکاف در بین اقشار جامعه به ویژه جوانان امری ضروری است و نشاط معنوی و سلامت اجتماعی را بهبود می دهد.
وی در بخشی از سخنانش به ضرورت حمایت از کالای ایرانی پرداخت و گفت: همانگونه که مقام معطم رهبری در بیاناتشان در مرقد امام هشتم (ع) تاکید کردند، کلید حل همه مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی در درون کشور است.
امام جمعه زرندیه اظهار کرد: مسئولان باید با برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت های بالقوه کشور و بهره گیری از توان جوانان دانش آموخته که سرمایه عظیم کشور محسوب می شوند در مقابل تحریم های ظالمانه دشمنان ایستادگی کنند.
ابراهیمی گفت: دشمنان باید بدانند که فشارهای اقتصادی ایران را توانمندتر و خودکفا می کند.
نماز عبادی سیاسی جمعه استان مرکزی در 33 منطقه شهری اقامه می شود.
استان مرکزی با 12 شهرستان و یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد.


6013/9876/6539/7277/4896/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.