محمد بهاروند روز دوشنبه در گفت و گوی با ایرنا،‌ اظهار کرد: در نشست که روز گذشته با معاون سیاسی استانداری مرکزی،‌ فرماندار،‌ رئیس دانشکده علوم پزشکی، مدیران بخش درمان و روسای بیمه های استان در استانداری برگزار شد،‌ مقرر شد که بیمه ها همکاری بیشتری در خصوص پرداخت مطالبات با بیمارستان حضرت فاطمه (س) داشته باشند.
وی افزود: رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) نیز متعهد شد که با همکاری دانشکده علوم پزشکی ساوه فعالیت این بیمارستان را بعد از تعطیلات نوروز آغاز کند.
فرماندار ساوه گفت: برای پیگیری بیشتر مشکلات بیمارستان حضرت فاطمه (س)‌، روز جاری نیز نشستی با حضور مسئولان دانشکده علوم پزشکی و رئیس این بیمارستان در فرمانداری برگزار شد تا این مرکز درمانی، هرچه زودتر فعالیت خود را از سر گیرد.
بهاروند در خصوص پرداخت مطالبات بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه،‌ گفت:‌ تا امروز افزون بر چهار میلیارد و 600 میلیون ریال از مطالبات این بیمارستان توسط سازمان های بیمه ای پرداخت شده است.
وی افزود: پیشتر از سوی بیمه سلامت، 960 میلیون ریال از معوقات بیمه ای پرداخت شد و روز جاری نیز با پیگیری های انجام شده از سوی استانداری مرکزی و فرمانداری ساوه، سه میلیارد و 660 میلیون ریال از مطالبات این مرکز درمانی پرداخت شد.
معاون استاندار مرکزی اظهار کرد: تمام مطالبات این بیمارستان در سال 95 و یک ماه از سال 96 نیز پرداخت شد و بیمه سلامت هم بدهی های خود به این مرکز درمانی را تا پایان مرداد سال 96 تسویه کرد.
بهاروند در خصوص واگذاری این بیمارستان گفت: این موضوع در ماه های آینده مورد بررسی قرار می گیرد و در مورد نحوه واگذاری این بیمارستان به بخش های دولتی یا خصوصی تصمیم گیری می شود.
فعالیت بیمارستان 96 تختخوابی حضرت فاطمه (س) شهر ساوه در اوایل اسفندماه سال جاری به دلیل آنچه که مطالبات وصول نشده از سازمان های بیمه گر اعلام شد،‌ متوقف شد.
شهرستان ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که بیش از 290 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.