محمدعلی مرادی روز سه شنبه در روز شهید (22 اسفندماه) در گفت و گو با ایرنا افزود: دستگیری از مستمندان و سرکشی به افراد سالخورده فامیل و محله از دیگر ویژگی های فرزند شهیدم بود و او بخشی از درآمد ماهیانه اش را صرف رسیدگی به امور مستمندان می کرد و در این راستا کمک های مردمی را نیز جمع آوری می کرد.
این پدر شهید بیان کرد: با آغاز جریان انقلاب اسلامی و گسترش پیام ها و آرمان های امام خمینی(ره) عباس هر روز بیشتر با اهداف نهضت انقلاب اسلامی آشنا شد به طوری که در مدت زمانی کوتاه از مریدان امام راحل شد.
وی افزود: فرزند شهیدم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس سپاه پاسداران، دراین نهاد انقلابی مشغول فعالیت شد و تنها انگیزه خود از حضور در سپاه پاسداران را عشق و ارادت به امام راحل می دانست.
این پدر شهید اظهار کرد: فرزند شهیدم حدود سه سال در جبهه های جنوب و غرب کشور حضور مستمر و موثر داشت تا اینکه در مهرماه سال 1362 در عملیات والفجر چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی اظهار کرد: باور ناب و احساس ارزشمند جوانان در بدو پیروزی انقلاب اسلامی باید در جامعه حفظ و اشاعه شود چرا که این تفکر محور اخلاق اسلامی در جامعه است و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
این پدر شهید گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید با پیروی از مشی شهدا، پشتیبان ولی فقیه باشند چرا که وجود ایشان عامل وحدت و در نهایت امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام الگوی ارزشمندی برای مظلومان جهان است، چرا که بعد از جنگ تحمیلی دفاع از خاک و ناموس به یک فرهنگ ماندگار و سرمایه نرم در سراسر جهان تبدیل شد.
این پدر شهید، وصیتنامه فرزند شهیدش را در اختیار ایرنا قرار داد که در فرازی از آن آمده است: خواهران و مادران ما در نقاط مختلف میهن اسلامی باید بدانند که دفاع از حریم ناموس یکی از مهمترین دلایل حضور جوانان در جبهه های نبرد حق علیه باطل است، بنابراین آنان نیز باید با حفظ حجاب و عفت خود توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
این شهید والامقام در بخش دیگری از وصیت نامه خود آورده است: در جبهه ها، هیچ کس از شهادت و اسیر شدن واهمه ای ندارد چرا که سربازان راه عشق می دانند که بر حق و پیروز هستند بنابراین از تمام جوانان درخواست می کنم که وحدت و تقوای رزمندگان اسلام را در تمامی مراحل زندگی الگوی خود قرار دهند.
در بخش دیگری از وصیتنامه شهید مرادی آمده است: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) موهبتی ارزشمند است که خداوند به ملت مومن ایران اسلامی ارزانی داشته بنابر این همه باید قدر این انقلاب را بدانند و پشتیبانی و پیروی از امام شهدا را وظیفه اصلی خود بدانند.
شهید عباس مرادی در بهمن ماه سال 1340 در به دنیا آمد و در مهرماه سال 1362 در عملیات والفجر چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استان مرکزی 6 هزار 200 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.