به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمد بهاروند در این پیام آورده است: حلاوت و شیرینی صعود فوتسال سن ایچ ساوه به عنوان نماینده فوتسال استان مرکزی به لیگ برتر کشور، گوارای وجود مردم شریف و قهرمان این شهرستان باد.
در بخشی دیگری از این پیام آمده است: جوانان غیرتمند با قابلیت و توانمندی منحصر به فرد خود توانستند با لطف خداوند متعال، به ویژه با حمایت مردم عزیز و فوتبال دوست ساوجی؛ به این موفقیت ارزنده دست یابند.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن تقدیر از تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی سن ایچ به خصوص مربیان، بازیکنان و مسئولان این تیم، این پیروزی را به مردم ورزش دوست استان مرکزی و شهرستان ساوه، تبریک می‌گویم.
در بخشی دیگر از این پیام آمده است: امیدوارم زمینه حضور پرقدرت این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال استان و شهرستان و مدیران باشگاه فراهم آید و برگ زرین دیگری بر افتخارات استان مرکزی بخصوص شهرستان ساوه افزوده شود.
تیم فوتسال سن ایچ ساوه در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته یک فوتسال ایران با برتری هفت بر سه مقابل مهمان کرجی خود، جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد تا بدین ترتیب ساوه در سال آینده دارای 2 نماینده در لیگ برتر فوتسال ایران باشد.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.