معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه در گفت و گو با ایرنا با تایید این حادثه اظهار کرد: گزارش این حادثه که در واحد تولیدی دارو ارسطو رخ داد در ساعت 16 و 31 دقیقه به آتش نشانی ساوه اعلام شد و نیروهای امدادی به سرعت به محل انفجار اعزام شدند.
حسین معمارنیا افزود: انفجار و آتش سوزی در سالن تولیدی شماره یک این واحد داروسازی با مساحت 200 متر مربع رخ داده بود که با حضور نیروهای آتش نشانی زبانه های اتش مهار شد و سه مصدوم این حادثه نیز که دچار سوختگی شده اند توسط نیروهای عملیاتی اورژانس بعد از اقدامات پیش بیمارستان برای پیگیری امور درمانی به مراکز بیمارستانی تهران منتقل شدند.
وی توضیح داد: 2 مصدوم 26 و 36 ساله این حادثه به ترتیب با سوختگی 75 و 80 درصدبرای پیگیری مراحل درمان تخصصی به بیمارستان سوختگی مطهری تهران انتقال داده و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.
معمارنیا گفت: مصدوم دیگر این حادثه نیز با29 سال سن از ناحیه 2 دست دچار شکستگی شده و در بیمارستان شهید مدرس بستری است.
معاون فرمانداری شهرستان ساوه در مورد دلیل وقوع این حادثه گفت: بنا به اظهارات کارشناسان آتش نشانی، تجمع گازهای ناشی از حلال های انبار شده به خصوص گاز استون علت بروز این حادثه بوده و به احتمال زیاد حلال های خروجی از دستگاه خشک کن این واحد داروسازی باعث وقوع انفجار و آتش سوزی شده است.
وی توضیح داد: هنوز گزارش خسارت های مالی این حادثه نهایی نشده است.
ساوه قطب مهم صنعتی و دومین کانون جمعیتی استان مرکزی بعد از اراک است.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.