سرهنگ کیومرث عزیزی شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت شهدای عرصه نظم و امنیت حادثه خیابان پاسداران تهران درمسجد جامع خمین، افزود: عوامل انتظامی در راستای حفظ و برقراری امنیت در جامعه می کوشند و در این راه مجاهدت دارند.
وی ادامه داد: تمکین به قانون و تلاش برای تقویت دایره امنیت مداری در جامعه نظم و حاکمیت قانون از تکالیف نیروی انتظامی است و شهروندان باید به حاکمیت قانون در جامعه تمکین کنند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهارکرد: دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد و در برهه های تاریخی مختلف توطئه های متعددی علیه نظام جمهوری اسلامی داشته است و ایثارگری و بصیرت عوامل امنیتی، انتظامی و نظامی و هوشیاری مردم توانسته تا کنون این دسیسه ها را نقش برآب کند.
سرهنگ عزیزی اظهار کرد: این دسیسه ها تنها در داخل مرزها نبوده بلکه جنگ تحمیلی نمونه دیگری از برنامه های دشمن در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده است.
وی اظهارکرد: دسیسه های دشمنان با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حمایت مردم و جانفشانی ایثارگران باعث شکست و ناامیدی دشمنان شده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: حضور گسترده مسئولان و مردم در آیین گرامیداشت شهدای امنیت نشان دهنده عشق وافر و شناحت دقیق مردم از نظام جمهوری اسلامی است و این حضور معنادار بیان می کند که مردم قدر ایثارگری فرزندان نظام اسلامی را می دانند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:در حادثه تلخ خیابان پاسداران تهران، شهدای نیروی انتظامی در اوج اقتدار مظلومانه به شهادت رسیدند و این شهیدان ارزش و مقام والایی دارند.
سرهنگ عزیزی افزود: به این دلیل که آرمان های نظام جمهوری اسلامی همواره مخالف خوی استعماری غرب است، دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد اما ایران اسلامی باید به عنوان یک الگوی حکومتی باقی بماند.
امام جمعه دلیجان نیز در این آیین گفت: فرهنگ ایثار و شهادت دستمایه ارزشمند نظام اسلامی است که دشمن را به وحشت می اندازد.
حجت الاسلام محمدتقی کرامتی افزود: شهادت سبب ایجاد انگیزه و بیداری در جامعه می شود و امروز الگوی حاکمیت دینی که توسط امام راحل پایه گذاری شده در تمامی جهان مورد توجه است.
وی بیان کرد: تبعیت از ولایت فقیه و دفاع جانانه از نظام اسلامی نتیجه ای است که دشمنان انقلاب اسلامی در هر فتنه و توطئه با آن مواجه شده اند.
شهیدان گرانقدر گروهبان یکم رضا امامی، محمدعلی بایرامی و رضا مرادی علمدار سه نفر از عوامل انتظامی بودند که در حین ماموریت در آشوب هفته گذشته خیابان پاسداران، به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی، زادگاه معمار کبیر انقلاب 105 هزار نفر جمعیت دارد و یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.