به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده روز یکشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی، افزود: برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان مرکزی از برنامه های مهم سال آتی در استان است و باید همه امکانات برای برگزاری کیفی و ابرومندانه این گنگره بسیج شوند.
وی اظهار کرد: فعالیت های شورای ترویج فرهنگ و شهادت در استان مطلوب است و دیداربا 600 خانواده معظم شهید استان مرکزی در ایام الله دهه فجر یکی ازدستاوردهای آن است.
نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: شهدا با شیوه زندگی و اعتقاداتشان به بهترین شکل از نظام اسلامی حراست کردند و فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عاملی که دشمن را هراسان می کند روز به روز باید بیشتر اشاعه یابد.
علی اکبر کریمی افزود: مهمترین خواست شهدا و جامعه ایثارگران تکیه بر روحیه معنوی در بین مردم و حراست از آرمان های نظام اسلامی است و باید این مهم به بهترین شیوه به نسل جوان منتقل شود.
فرمانده سپاه روح الله نیز گفت: اقدامات اولیه و برنامه ریزی لازم برای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان مرکزی در سال 97 انجام شده است.
سردارمحسن کریمی افزود: تهیه 20 مستند و انجام برنامه های تبلیغی و فرهنگی برای برگزاری باشکوه این کنگره در دستور کار قراردارد.
وی در ادامه اظهار کرد: جامعه ایثارگر استان با مشکلات مختلفی مواجه است که با بررسی بخشی از این مشکلات در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امکان کاهش مشکلات وجود دارد.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.