به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: مردم ایران اسلامی با حضور معنادار در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند که حاکمیت اسلامی و انقلابشان را هدفمند برگزیده اند و تا پای جان از حریم ولایت فقیه و انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
وی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی گمان می کردند مردم از جمهوری اسلامی ایران فاصله گرفته و دلسرد شده اند اما، حضور ملت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی اراده مصمم آنان را به نمایش گذاشت و دشمنان را ناامید کرد.
امام جمعه اراک بیان کرد: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که آماده فداکاری و از خودگذشتگی برای استقلال و آزادی جمهوری اسلامی هستند.
آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: حضور معنادار و پررنگ مردم در جشن انقلاب اسلامی رسالت مسئولان کشور در خدمت را سنگین تر کرد و باید با همت، جدیت و صداقت برای رفع فقر، بیکاری و آبادی روستاهای و مناطق حاشیه شهرها و حل معضلات اقتصادی و فرهنگی تلاش کنند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی در برهه کنونی نیازمند کار، خلاقیت ، تعهد و رشد اقتصادی است و انتظار است که همه به دور از شعار در صحنه عمل حاضر باشند و در راه توسعه و آبادانی کشور بکوشند.
امام جمعه اراک گفت: پرهیز از اسراف در تمامی ابعاد و برنامه ها تکلیفی سنگین است که باید به بهترین شکل در حامعه نمود یابد و مسئولان اجرایی و قضایی نیز باید با قاطعیت تمام با عناصر فاسد و اخلالگران اقتصادی به ویژه کسانی که پرداخت مالیات فرار می کنند برخورد کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یاد آور شد: 12 هزار هکتار زمین به 35 شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی در این استانمرکزی سرمایه و زیرساخت مهم و ارزشمندی است که تاکنون تنها در سطح پنج هزار هکتار آن فعالیت های صنعتی پا گرفته است و انتظار می رود که با رونق کار و بسترهای سرمایه گذاری این عرصه ها فعال شود.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: 30 هزار شغل از ابتدای انقلاب تا کنون با ایجاد این شهرک ها در استان مرکزی ایجاد شده است که با بهره برداری مناسب از این شهرک ها می توان تا سه برابر این ظرفیت در استان اشتغال ایجاد کرد.
وی خاطر نشان کرد: رفع آلودگی هوای شهرستان اراک و شهرستان های اطراف، ایجاد محیط زیست سالم و افزایش فضای سبز در استان از خواسته های مردم است و می طلبد این موضوعات به همت و تدبیر مسئولان و همراهی و مشارکت مردم بهترین نتیجه را داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اراک گفت: سرنگونی هواپیمای F16 اسرائیل در سوریه با وجود اینکه مجهز به تچهیزات رادار گریز بود به آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان داد که ارتش سوریه با قدرت در برابر متجاوزان ایستادگی می کند.
نماز عبادی سیاسی روز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.