همه ساله با ایام آغاز دهه فجر در برنامه های انجام شده طرح ها و پروژه های گوناگونی در شهرهای مختلف استان به بهره برداری می رسد.
این برنامه ها که با حضور استاندار در حکم نماینده عالی دولت در استان، معاونان، فرمانداران، مدیران استانی و شهرستانی و خبرنگاران صورت می گرفت و تا سال گذشته غالبا به صورت یکنواخت تکرار می شد.
اصحاب رسانه هرسال تنها با ثبت و درج گزارش های هر شهرستان رسالت خبری خود را به انجام می رساندند و با وجود درک تنگناها و کاستی های موجود در شهرهای مختلف مجالی برای طرح سوالات و دریافت پاسخ مناسب از سوی مسئولان پیدا نمی کردند و رفته رفته رغبت خود را به همراهی با مدیران ارشد استان در برنامه های این ایام از دست می دادند.
امسال با نزدیک شدن به ایام دهه فجر و برنامه ریزی در این خصوص، نشست خبری و پاسخ به سوالات و طرح دیدگاه اصحاب رسانه نیز در فهرست برنامه های استاندار قرارگرفت.
جلسه برگزار شده میان استاندار و اصحاب قلم که با حضور معاونان وی و فرمانداران شهرستانی در فضایی صمیمانه و به دور از تشریفات برگزار شد علاوه بر ایجاد و رونق فضای فکری، مقدمات همدلی و تعامل دو جانبه مطبوعاتی ها با مدیران ارشد استان بسترهای طرح نظرات و ارایه کمبودها و نواقصی را توسط خبرنگاران فراهم ساخت که در گذشته مغفول مانده یا مورد کم توجهی قرارگرفته بود.
بهره برداری از سیلو 10 هزار تنی هندودر، تجلیل قهرمانان و نام آوران ورزش روستایی، بهره برداری از طرح های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و راهپیمایی 22 بهمن تجلی نمایش وحدت از دیگر عنوان های خبری این شماره هفته نامه بهرنگ است.
هفته نامه بهرنگ با مشی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با مدیرمسئولی و صاحب امتیازی محمد رجاییان منتشر می شود.
استان مرکزی دارای سه روزنامه، 31 هفته نامه، 13 دو هفته نامه، 16 ماهنامه، سه 2 ماهنامه، 18 فصل نامه و 2 فصلنامه است.
6991/3075/خبرنگار: معصومه ابراهیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.