محمود نعمتی شامگاه روز دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی افزود: این میزان تخم مرغ روزانه توسط جهاد کشاورزی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تحویل و از سوی اتحادیه تولید کنندگان با نرخ مصوب دولتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: یک هزار تن پرتقال و 500 تن سیب برای تامین میوه شب عید استان مرکزی خریداری شده و اکنون 700 تن پرتقال و 350 تن سیب به استان وارد و برای توزیع در زمان مقرر در سردخانه انبار شده است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تا کنون تصمیم قطعی برای برگزاری نمایشگاه بهاره در استان گرفته نشده و در صورت عدم برگزاری این نمایشگاه، طرح فروش فوق العاده بر اساس آیین نامه دولت توسط فروشگاه ها اجرا می شود.
نعمتی افزود: در راستای تامین کالاهای اساسی شب عید نیز 537 تن برنج وارداتی با قیمت 56 هزار ریال برای مصرف کنندگان به استان وارد شده است که این محصول برای توزیع در اختیار فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای عرضه مستقیم قرار می گیرد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از تشکیل گروه های نظارت بر قیمت های شب عید توسط گروه نظارت و بارزسی سازمان صنعت، معدن تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در استان خبر داد و گفت: این گروه ها در روزهای پایانی سال بر قیمت عرضه محصولات مورد نیاز مردم نظارت مستمر دارند و با هرگونه گران فروشی در این روزها برخورد می شود.
60 هزار واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت اقتصادی دارند.
1955/3075/خبرمگار:مهدی عظمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.