سید مهدی مقدسی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: مردم با حضورشان در این راهپیمایی نشان دادند که نسبت به حاشیه پردازی دشمنان بی توجه هستند و از نظام اسلامی و ارزش های ناب آن جانانه دفاع می کنند.
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی همیشه هوشیار هستند و با حفظ اتحاد و انسجام برنامه های کشور را به پیش می برند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم به خیابان ها آمدند و بار دیگر بر تداوم نظام اسلامی تاکید کردند و مسئولان باید بکوشند تا با حداکثر توان دغدغه ها و مشکلات را برطرف کنند.
مقدسی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه سال آینده همه تلاش خود را کرده است تا حل دغدغه ها و مسایل مردمی به خوبی دیده شود و در این راستا نگاه ویژه ای به اقشار محروم و کم بضاعت شده است.
وی عنوان کرد: افزایش پرداخت یارانه به افراد کم درآمد، تسهیل در مسایل بازنشستگان و شاغلان، زمینه سازی برای اشتغال روستایی و پرداخت بدهی های تامین اجتماعی از جمله مواردی است که با جدیدت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان به دنبال ناامنی، محقق نشدن اهداف اقتصادی و افزایش نارضایتی در جامعه هستند که همه باید با هوشیاری، حفظ وحدت و انسجام توطئه های دشمنان را خنثی کرده و و در مسیر تداوم انقلاب یاریگر هم باشیم.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این خطه 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
راهپیمایی 22 بهمن در 150 نقطه استان مرکزی برگزار شد.
استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که 2 کرسی نمایندگی آن مربوط به اراک، کمیجان و خنداب است.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.