به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی روز چهارشنبه در اجتماع مردم ولایتمدار زرندیه گفت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی امروز در نقاط مختلف کشور، علاوه بر محکومیت تحرکات و ناآرامی های اخیر، نمایشی از حمایت قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش های نظام و تجدید میثاق با ولایت است.
امام جمعه زرندیه گفت: مردم ایران اسلامی با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب رمز پیروزی، عزت، استقلال و آزادی خود را در حفظ وحدت و پیروی از ولایت می دانند.
سخنران مراسم راهپیمایی زرندیه تصریح کرد: ایرانیان به خوبی می دانند که هیچ کشور و قدرتی دلسوز آنها نیست از این رو با حفظ وحدت و یکپارچگی و با تبعیت از ولایت فقیه از همه دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: بیگانگان بدانند که ایران با کشورهایی چون عراق ،افغانستان ،سوریه و لیبی تفاوت دارد زیرا ملت ایران با عزم راسخ خود مقابل هر گونه توطئه ای خواهد ایستاد.
امام جمعه زرندیه اضافه کرد: تنگناهای اقتصادی در ایران همانند دیگر نقاط دنیا وجود دارد که این امر نمی تواند بهانه ای برای اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال بیت المال باشد.
راهپیمایی خودجوش شهروندان مامونیه از میدان شهرداری به سوی میدان امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.
مردم پرندک نیز مسیر حسینیه شهدای شهر تا گلزار شهدا را در محکومیت ناآرامی های اخیر پیمودند و در شهر زاویه هم مردم از میدان عاشورا تا گلزار شهدای شهر راهپیمایی کردند.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان است.
4896/6539/3075/ خبرنگار : حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
6539/4896
خبرنگار: حمید فرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.