محمدرضا حاجی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت رقم تسهیلات اعطایی به این واحدها در مجموع چهار هزار و 723 میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: یک هزار و 707 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان مرکزی امسال برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت نام نویسی کرده اند که از این تعداد 988 واحد آن ها به بانک های عامل معرفی شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی مبلغ درخواستی همه واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها را 82 هزار و 226 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: پرونده واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها در دست بررسی و تحقیق قرار دارد.
وی اظهار کرد: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به مدیران بانک های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی هستند.
وی افزود: متقاضیان می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه های تکمیلی اقدام کنند.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.