به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک افزود: قدس قبله اول مسلمانان، قلب تپنده کشورهای اسلامی و متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است.
وی اظهار کرد: تصمیم جنون آمیز ترامپ و همسویی آل سعود در اقدام اخیر، سیاست خطرناک دشمنان است که با وحدت و اتحاد خنثی خواهد شد.
امام جمعه اراک گفت: سرزمین فلسطین باید از وجود اشغالگران آزاد شود و این آرزو دیرینه با وحدت و هوشیاری همه مسلمانان قابل تحقق است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: با یاری خداوند و مجاهدت سربازان لشگر اسلام، سوریه و عراق از وجود داعش پاک شد.
وی در ادامه سخنانش گفت: آمریکا با وجود التزام جمهوری اسلامی ایران به توافقات و قوانین بین المللی، همواره در حال کارشکنی است.
امام جمعه اراک گفت: این دشمنان هرگز قابل اعتماد نیستند و ما همانطور که در صنایع موشکی موفق عمل کردیم می توانیم با اتکا به دانش بومی در صنعت هواپیما سازی نیز باید سرآمد باشیم.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: 2 تا سال از امضای توافقنامه بین المللی گذشته است اما هرروز دشمنان به ویژه آمریکا در این موضوع مهم کارشکنی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: محتوای آموزشی در دانشگاه ها و حوزه ها باید رنگ دینی داشته باشد و بایستی از فناوری های نوین برای دست یابی به اقتصاد پویا بهره گرفت.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: جوانان کشور ما باید در سه بخش علوم اسلامی، علوم انسانی و علوم روز؛ قله های رفیع دانش را فتح کنند و از وابستگی کشور بکاهند.
وی در ادامه سخنانش یادآور شد: شهروندان به موسسات مالی و اعتباری بدون مجوز از سوی بانک مرکزی، اعتماد نکنند تا هر روز شاهد هدررفت سرمایه کشور نباشیم.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی اقامه می شود.
6991/3075/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.