حسن میرزاخانی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این همایش با هدف کمک به بهبود محیط کسب و کار استان از طریق کاهش موانع اداری و تسریع در ارایه خدمات و مجوزها به فعالان اقتصادی برگزار می شود.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این همایش با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و کاربران سامانه دادور که توسط استانداری مرکزی استعلام و معرفی شده اند، برگزار می شود.
دبیر این همایش خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده استاندار استان مرکزی به عنوان رییس همایش در خصوص بهبود محیط کسب و کار و معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی آموزش نیز در خصوص نحوه کاربری سامانه دادور سخنرانی می کنند.
میرزاخانی گفت: عصر روز چهارشنبه نیز نشستی با فعالان بخش خصوصی و با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار و توضیحات لازم درخصوص سامانه دادور و نحوه کاربری و استفاده آن برای تمامی فعالان اقتصادی ارائه می شود.
استان مرکزی با مساحتی معادل 29 هزار و 127 کیلومترمربع، هشت و یک دهم درصد از مساحت کل کشور را در برگرفته است.
این استان از شمال به استان‌های تهران و قزوین، از غرب به استان همدان، از جنوب به استان اصفهان و لرستان و از شرق به استانهای قم و اصفهان محدود است.
بر اساس سرشماری سال گذشته یک میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت دارد.
اصالت تاریخی، وسعت منابع مادی، انسانی و توانمندی‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری به خصوص در بخش صنعت، موجب شده است استان مرکزی از ابتدای فرآیند جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور (از تصویب قانون جلب و حمایت سرمایه‌‌های خارجی 1334) همواره یکی از مقاصد جذب سرمایه‌گذاران خارجی باشد.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی*** انتشاردهنده : حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.