به گزارش ایرنا، صالح کربلایی حسنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل محور تلخاب - چاقر با اعتبار مورد نیاز چهار میلیارد و 150 میلیون ریال و محور آقازیارت - راستگردان (کمیجان) با برآورد اعتبار یک میلیارد و 520 میلیون ریال است.
وی بیان کرد: اعتبار این طرح ها مصوب شده اما هنوز این منابع مالی برای آغاز و پیشبرد عملیات اجرایی این محورهای ارتباطی تخصیص نشده است.
کربلایی حسنی، روکش آسفالت محور فرمهین - خنجین به طول پنج کیلومتر با اعتبار هفت میلیارد ریال را نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان فراهان در سال جاری عنوان کرد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فراهان در ادامه اظهار کرد: واحدهای استیجاری که بدهکاری خود را به بانک پرداخت کردند در سال جاری سند مالکیت آنها در دفترخانه تنظیم و به مالکان تحویل شده است.
کربلایی حسنی خاطرنشان کرد: تنظیم سند و تحویل واحدهای مربوط به مالکینی که مبلغ قرارداد خود را پرداخت کردند نیز از جمله اقدامات اداره راه و شهرسازی شهرستان در سال جاری است.
وی افزود: پیگیری منابع مالی احداث ساختمان هواشناسی فراهان با اعتبار مورد نیازیک میلیارد و 800 میلیون ریال از طرح های مهم امسال حوزه فنی در فراهان است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فراهان، تکمیل پرونده های درخواست متقاضیان در راستای طرح در کمیسیون ماده 5، پیگیری موضوعات شهرستان در کارگروه امور زیربنایی، پیگیری موضوعات در کمیسیون بررسی و تصویب طرح هادی روستایی را نیز از دیگر اقدامات در دست اجرا این بخش در سال جاری برشمرد.
وی بیان کرد: کمبود اعتبار و نداشتن ساختمان اداری از جمله مهم ترین نیازها و مشکلات اداره راه و شهرسازی شهرستان فراهان است.
فراهان از توابع استان مرکزی است که دارای 2 بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین با 28 هزار و 994 نفر جمعیت است.
7114/6013/خبرنگار: شیما کریمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.