سرهنگ محمدرضا روشن دل رو زیکشنبه درگفت و گو با ایرنا گفت: ماموران آگاهی شهرستان زرندیه در حین گشت زنی در محدوده شهر پرندک به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند که پس از بازرسی 38 هزار ثوب پوشاک خارجی قاچاق از آن کشف و ضبط شد.
وی گفت: این محموله قاچاق فاقد مدارک قانونی بود و خودرو به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان زرندیه منتقل و پوشاک قاچاق توقیف شد.
سرهنگ روشن دل اظهار کرد: در این خصوص فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگستری زرندیه تحویل شد.
فرمانده نیرو ی انتظامی شهرستان زرندیه همچنین از دستگیری سارق تجهیزات مطب پزشک در شهرستان زرندیه خبر داد و گفت: در چند رو زاخیر اخباری مبنی بر سرقت از مطب پزشکان شهر مامونیه دریافت شد که رسیدگی به آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ روشن دل اضافه کرد: ماموران آگاهی فردسارق را که سابقه دار بود در ماموریتی برنامه ریزی شده شناسایی و با مراجعه به منزل دستگیر کردند و تجهیزات به سرقت رفته نیز کشف شد.
وی گفت: این تجهیزات به مالباختگان تحویل و سارق با تشکیل پرونده برای مراحل قضایی تحویل به مقامات دادگستری شد.
شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمیعت 64 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان وپنج شهر مامونیه ،پرندک ،زاویه ،خشکرود ورازقان است.
/6013/4896خبرنگار: حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.