به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا نیشابوری در خطبه های این هفته نماز جمعه آشتیان در مصلی آیت الله دانش افزود: دشمنان با تمام قوا تصمیم دارند نور الهی و قرآنی انقلاب اسلامی که نور اهل بیت است خاموش کنند اما در این خیال خام خواهند ماند.
وی گفت : ایستادگی و مقاومت و بصیرت و هوشیاری در برابر دشمن هر دو برای حراست از درخت تنومند و بارور انقلاب اسلامی ضروریست و روز به روز باید این مولفه ها در لایه های جامعه تقویت شود.
امام جمعه آشتیان بیان کرد: همه باید بکوشیم حاشیه سازی ها در درون کشور به حداقل برسد و تمام توان بر این معطوف شود که در برابر باج خواهی و زورگویی ترامپ و همدستانش بیاستیم.
حجت الاسلام نیشابوری بیان کرد: سپاه پاسداران سرمایه نظام اسلامی است که همواره پشتوانه اقتدار و سربلندی کشور بوده و باعث ناکامی استکبار شده است.
وی افزود: مسئله برجام و تهدید ایران برنامه جدید دشمنان است و تهمت به اینکه ایران روح برجام را رعایت نمی کند و باید مذاکرات مجدد انجام شود توطئه جدید آمریکا است.
امام جمعه آشتیان یادآور شد: دنیا بداند برجام قرداد بین المللی است و قابل مذاکرات نیست و آمریکا می خواهد ملت را بترساند و امتیاز بگیرد.
حجت الاسلام نیشابوری گفت: آمریکا باید بداند جمهوری اسلامی در برابر اقدامات بی شرمانه آنان ساکت نخواهد نشست و اقدام متقابل را حق خود می داند چرا که ترامپ دنبال جنگ روانی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با توصیه همگان به تقوای الهی ادامه داد: یکی از نشانه های مهم تقوا امر به معروف و نهی از منکر کردن است و قیام امام حسین (ع) نیز بر مبنای این اصل بود.
امام جمعه آشتیان خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در راس برنامه های تمام پیامبران الهی بوده است زیرا کار آنان بیان خوبی ها و ترساندن از بدی ها بوده است و مهمترین درس کربلا امر به معروف و نهی از منکر و آزادی و حریت بود.

3017/6013/خبرنگار:مصطفی مجللی نسب***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.