به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: دفاع مقدس گنجینه با ارزش ارزش ها و رشادت ها است چرا که در دوران دفاع مقدس فقط صدام در مقابل ایران نبود بلکه همه دنیا و ابرقدرت ها در مقابل ایران بودند و از عراق حمایت می کردند اما رزمندگان اسلام با تکیه بر ایمان راسخ، اعتقاد به ولایت فقیه، اتحاد و انسجام توانستند آن ها را شکست دهند.
وی اظهارکرد: در جنگ تحمیلی امدادهای غیبی رزمندگان را به پیروزی رساند و دنیا مبهوت این پیروزی های رزمندگان اسلام شده بود.
خطیب جمعه خمین افزود: اکنون ایران اسلامی در جای جای دنیا نفوذ معنوی دارد و بیداری اسلامی از تفکر و گفتمان ولایی ایران اسلامی نشات گرفته بنابراین با نفوذ معنوی ایران در همه جای دنیا قدرت ایران نسبت به دوران دفاع مقدس چند برابر شده است.
حجت الاسلام حسینی گفت: سخنان ترامپ در سازمان ملل ترس امریکا از قدرت نرم ایران و اوج دشمنی آمریکا با ملت ایران را به همگان نشان داد.
وی افزود: آمریکا از شکست های پی در پی در سوریه، یمن و عراق عصبانی است و عصبانیت خود را در سازمان ملل با سخنانی سخیف علیه ملت ایران نشان داد.
امام جمعه خمین اظهارکرد: در مقابل رئیس جمهوری آمریکا دکتر روحانی جواب خوبی با ادبیات، منطق و شفاف به ترامپ داد که جای تقدیر و تشکر دارد.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: اسلام در اوج قدرت است و جبهه مقاومت پیروز میدان مبارزه با داعش و گروههای تروریستی است و این قدرت اسلام و جبهه مقاومت آمریکا را عصبانی تر می کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برنامه های دولت در حوزه مبارزه با قاچاق خوب است و همه باید در این راه دولت و زیر صنعت، معدن و تجارت را یاری دهیم.
خطیب جمعه خمین با یادآوری هفته امر به معروف و نهی از منکر، افزود: امام حسین (ع) بزرگترین آمر به معروف بود که برای اصلاح جامعه و مبارزه با مفاسد آن زمان قیام کرد و به شهادت رسید.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: امر به معروف وظیفه شرعی هر مسلمانی است و اجرای این فریضه دینی از ترویج فساد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی جلوگیری می کند.
امام جمعه خمین اظهار کرد: نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی می کند و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر به عنوان راهبردی عملی در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان می باشد.
حجت الاسلام حسینی گفت: آمران به معروف وظیفه سنگینی در مقابل تهدیدات دشمن برعهده دارند و امر به معروف و نهی از منکر باید با گفتمان نرم و رعایت ادب و احترام باشد تا نتیجه این عمل به عنوان یک کردار صالح ثبت شود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و نماز جمعه در 2 شهر آن برگزار می شود.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.