آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزى در گفت و گو با خبرانلاین، گفت: در تاریخ بیستم تیرماه امسال مرحله استانى پنجمین دوره از المپیاد آماده طرح ملى دادرس (دانش آموز آماده در روزهاى سخت) ویژه برادران در اردوگاه امیرکبیر شهرستان شازند با حضور معاون دانش آموزى سازمان جوانان و هیئت همراه، کارشناسان استانى و شهرستانها با ٥ تیم دادرس از شعب اراک، خمین، زرندیه، دلیجان و شازند برگزار شد.
وی بیان کرد: این مسابقات در آیتم هاى اسکان اضطرارى، حمل تخصصى مصدوم وحمل بک برد به روى دست، cpr, bls, بانداژ و پانسمان ، اطفاء حریق و پناهگیرى برگزار و کلیه آیتم ها توسط داور جهت یکسان سازى به دانش آموزان توضیح کامل داده شد.
اشتری عنوان کرد: پس از اتمام مسابقات و جمع بندى امتیازات توسط داوران و سرداور نتیجه نهایى در اختتامیه اعلام و شعب اراک، خمین و دلیجان به ترتیب موفق به کسب مقامهاى اول تا سوم شدند، ضمن اینکه جام بشردوستى به تیم دادرس جمعیت هلال احمر شهرستان خمین تعلق گرفت.
وی ادامه داد:همانطور که معاون دانش آموزى سازمان جوانان در بازدید سرزده از این مسابقات بیان کردند، امسال نیز مسابقات همانند سالهاى گذشته به طور منسجم با جانمایى خوب و شبیه سازى مکان آیتم ها به نحو شایسته انجام شد.
وی ابراز کرد: انتظار مى رود تمام شعب براى حضور دانش آموزان خود در طرح دادرس همکارى لازم را به عمل آورده و در سالهاى آینده شاهد حضور حداکثرى تیم هاى شرکت کننده در این استان باشیم.
اشتری در پایان خاطر نشان کرد: تیم دادرس برادر و خواهر جمعیت هلال احمر شهرستان غرق آباد در چهارمین دوره از المپیاد طرح ملى دادرس در مرحله کشورى موفق به کسب مقام اول و سوم شدند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 703680
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.