به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از دفتر نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی محمد حسینی افزود: هم اینک صندوق های مختلف بازنشستگی در کشور وجود دارد که اگر از حمایت دولت بهره مند نشوند با چالش های فراوانی رو به رو می شوند.
وی ادامه داد: صندوق‌های بازنشستگی که در اکثر نقاط دنیا که توسط بخش خصوصی اداره می شوند و کارکردهای اقتصادی دارند، سالیان سال با سرمایه‌گذاری‌های در بخش های مختلف، میزان ارزش منابع را مدیریت می کنند تا بتوانند پاسخگوی تعهدات خود در بخش های مختلف باشند.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از صندوق های بازنشستگی کشور با وجود دریافت ارقامی از ذینفعان خود از سال های گذشته به دلیل نبود سرمایه گذاری مناسب با مشکل های بسیاری روبه رو هستند.
حسینی افزود: در قانون برنامه پنجم بحث ادغام یا تجمیع صندوق‌ها مطرح شد که با بررسی‌های انجام شده این امر صورت نگرفت.
وی خاطر نشان کرد: دولت باید در لایحه‌ای برای ساماندهی و حمایت از صندوق های بازنشستگی چاره اندیشی کند زیرا این مهم در آینده نزدیک تعدادی از مستمری‌بگیران این صندوق‌ها را با مشکل مواجه می کند.
استان مرکزی دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که یک کرسی آن متعلق به حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان است.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.