احمد حاج دایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: ستاد ماه مبارک رمضان اداره کل بهزیستی با تمرکز فعالیت ها و برنامه های خود بر ارائه خدمات به مددجویان و رفع نیاز آنها در این ماه، ارایه خدمات حمایتی را در اولویت قرار داده است.
وی افزود: سال گذشته در استان مرکزی 6 میلیارد و 820 میلیون ریال افطاری و سبد غذایی به مددجویان و گروه های هدف بهزیستی ارائه شد.
حاج دایی بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، به منظور تعامل بیشتر با مددجویان مراسم افطاری با حضور مسئولان استان نیز در مراکز نگهداری از معلولان و یا گروه های هدف بهزیستی برگزار می شود تا از نزدیک در جریان امور و مشکلات این قشر قرار گیرند.
وی با اشاره به نمایشگاه و بازارچه های خیریه از تولیدات مددجویان بهزیستی گفت: این بازارچه ها با عنوان 'همت عالی' که فرد خیر تولیدات را با رقم پیشنهادی خود خرید می کند برگزار می شود و این امر گذشته از عرضه تولیدات معلولان و زنان سرپرست خانوار در افزایش درآمدزایی این قشرنیز موثر است.
معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان مرکزی افزود: سال گذشته 2 میلیارد و 234 میلیون ریال زکات فطره در استان مرکزی جمع آوری شد و امسال نیز برای این امر 600 پایگاه ثابت و سیار پیش بینی شده است.
70 هزار توانجو در قالب هفت هزار و 500 معلول و بیش از 2 هزار زن سرپرست خانوار از حمایت های بهزیستی استان مرکزی بهره مند هستند.
6992/3075/ خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.