محمد بهاروند عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: با توجه به اعلام برخی از شعب رای گیری، این تقاضا به فوریت به ستاد انتخابات استان اعلام شده و اقدامات با سرعت در دست انجام است.
وی اظهار کرد: مهلت قانونی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب ساعات 16 و 18 عصر بوده است که به دلیل استقبال مردم تا ساعت 20 شب تمدید شده است و احتمال تمدید مجدد نیز هست.
بهاروند ادامه داد: تازمانی که استقبال مردم از انتخابات ادامه داشته باشد شعب اخذ رای پذیرای مردم هستند و کار رای گیری ادامه خواهد داشت.
فرماندار ساوه یادآور شد: استقبال و مشارکت مردم در این دوره از انتخابات نسبت به دوره گذشته افزایش یافته و تا ساعت 19 عصر میزان مشارکت ساوجی در انتخابات به 46 درصد رسیده است.
بیش از 890 داوطلب برای کسب حدود 400 کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستای ساوه رقابت می کنند.
انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه و 128 روستای این شهرستان برگزار می شود و حدود چهار هزار نفر در حوزه های نظارت، اجرایی و انتظامات کار برگزاری انتخابات 29 اردیبشهت ماه در این شهرستان را بر عهده دارند.
24 مرحله برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، در ساوه تمام الکترونیکی است و برای شهرهای آوه، نوبران، غرق آباد و روستاهای شهرستان نیز 23 مرحله الکترونیکی و تنها مرحله شمارش آرا به صورت دستی انجام می شود.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.