به گزارش ایرنا، آیت الله مجید تلخابی عصر یکشنبه درهمایش حکمت مطهربه مناسبت هفته عقیدتی در کانون بسیج اراک افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر، به معرفی شاخص های ریاست جمهوری پرداخته اند بنابراین باید به دنبال افرادی باشیم که از محرومان دفاع می کنند.
وی اظهار کرد: باید ارزش های انقلاب اسلامی زنده شود و یکی از راه های دستیابی به این مهم، به دست گرفتن مسئولیت ارشد اجرایی کشور توسط نیروهای انقلابی است.
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان انقلاب اسلامی با به کارگیری نیروهای ارزشی و انقلابی تقویت می شود که این مهم با انتخاب اصلح ممکن است.
آیت الله تلخابی افزود: در معرفی و تبلیغات نامزدها باید از تخریب به شدت پرهیز شود و به عنوان نیروی مذهبی مروج ارزش های انقلابی و دینی باید تمام قد در صحنه بود.
وی اظهار کرد: نباید به خاطر برخی مسائل، دین مردم را خراب کرد و کسانی که به اهل بیت حرمت شکنی می کنند باید از فرجام کار خود بترسند.
وی گفت: هرگز نباید در برابر رویداد انتخابات به عنوان یکی از جریان های مهم انقلاب اسلامی ، بی تفاوت بود، می بایست با ایجاد شور انتخاباتی، زمینه را برای برجسته شدن نامزد اصلح فراهم کرد تا مردم بهترین نیروهای انقلابی را برگزینند.
آیت الله تلخابی افزود: شور و حضور مردم در صحنه تبلیغات انتخاباتی و پای صندوق های رای موجب تقویت نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان می شود.
وی اظهار کرد: ترویج آرمان های نظام مقدس اسلامی ضروری است و باید نیروهای ارزشی برای تحقق این مهم، همت بلند داشته باشند.
6991/6013/ 1876
خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشار دهنده:غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.