سید محمد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: در نشست مشترک شب گذشته مجمع نمایندگان استان مرکزی با استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مقرر شد که مطالبات و مشکلات تولیدکنندگان استان در حوزه مباحث مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده با حضور وزیر اقتصاد مطرح شود.
وی افزود: براساس نظر حاضرین در نشست شب گذشته مشکلات مهم حوزه اقتصادی و تولیدی استان مطرح می شود تا تصمیمی منطقی برای رفع چالش های موجود به تصویب برسد.
حسینی اظهار کرد: در نشست شب گذشته همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارش از عملکرد استان و اعتبارات سفر ریاست جمهوری عنوان کرد و مجمع نمایندگان نیز مشکلات و مطالبات مردم در حوزه های انتخابیه را مطرح کردند.
وی بر لزوم شروع عملیات عمرانی در حوزه زیرساختی استان به عنوان مطالبه اصلی مردم تاکید کرد و گفت: شهروندان خواستار رفع مشکلات زیرساختی در حوزه راه، آبرسانی به ویژه تامین آب شرب روستایی هستند که این امور به مجموعه مدیریتی استان منتقل شد.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان اضافه کرد: در این نشست گزارشی از موضوعات مصوب که دستور پیگیری آنها توسط استاندار مرکزی داده شده بود ارائه شد.
استان مرکزی دارای هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.