به گزارش خبرآنلاین مهندس شبیهی مدیرعامل برق باختر ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای کارکنان در طی سال گذشته اظهار داشت :برق باختر در سال گذشته در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آرمانی را تحت عنوان ارائه کار همکار توسط همکاران دیگر را که نشانه همدلی و مودت است را هدف خود قرار داد و در این مسیر همکاران بنده موفق بوده اند .

وی ضمن اشاره به تلاش بیشتر و همبستگی در جهت اهداف عالی وزرات نیرو و صنعت برق افزود : امسال نیز در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جهت آرمانهای این انقلاب شکوهمند شعار، تلاش بیشتر در جهت اهداف وزارت نیرو و صنعت برق را سرلوحه اهداف خود قرار میدهیم تا بدینوسیله در جهت خدمت بیشتر به مردم شریف و آگاه ایران اسلامی گام برداریم .

در ادامه این مراسم سردار افشار از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که کشور ایران توسط فرزندان خود اداره می شود .

وی ضمن اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی گفت : رهبری مقتدرانه امام و ‌وحدت کلمه از دلایل اصلی پیروزی مردم در انقلاب اسلامی بود و امروز با رهبری مقتدرانه و هوشیارانه و در صحنه بودن مردم عزیز انقلاب اسلامی پابرجا و پیروز است .

وی افزود: آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری است. سردار افشار ادامه داد : بایستی حول محور رهبری و حفظ ارزشه و اصول انقلاب حرکت کنیم تا این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت ولی (عج )تحویل نماییم.

درادامه مراسم از خانواده های شهدای همکار و فرزندان شهید شاغل در برق باختر ،مدیران ، کارمندان و کارگران نمونه و همچنین تعدادی از همکاران که در اجرای پرو‍‍‍‍‍‍ژه های بزرگ صنعت برق نقش موثری داشته اند تقدیر شد .

گفتنی است در این مراسم از فعالان در فریضه نماز، ‌امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و بسیجیان نمونه در بخش برادران و خواهران تقدیر به عمل آمد .

 

۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610779
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.