ˈحبیب شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این خدمات در 2 پایگاه که توسط اعضای جوانان این جمعیت در میدان آزادی و مقابل بیت حضرت امام(ره) دایر شده ارایه می شود.
وی ادامه داد: در طرح راهنمایی مسافران نوروزی که از 26 اسفند ماه پارسال در این شهرستان کلید خورده است چهار نفر از اعضای جوانان هلال احمر شهرستان در پایگاه ها خدمات به مسافران و گردشگران ارایه می دهند.
وی ادامه داد: در این طرح 50 نفر از اعضا به صورت داوطلبانه با استقرار در پایگاه های هلال احمر در محل های تعیین شده برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی فعالیت دارند.
وی بیان کرد: توزیع نقشه راهنما، کتابچه های آموزشی، بسته های فرهنگی، اندازه گیری فشار خون و قندخون مسافران، معرفی اماکن اقامتی، رفاهی و آثارتاریخی شهرستان از مهمترین خدماتی است که توسط اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر ارائه می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر خمین اضافه کرد: پایگاه های هلال احمر تا پایان تعطیلات نوروزی از ساعت هشت تا 20 برای رفاه حال گردشگران و مسافران آماده ارایه خدمات به آنان است.
وی اضافه کرد: پایگاه امداد و نجات در محور خمین - اراک نیز با مستقر شدن سه امدادگر با تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.
وی گفت: در ایام نوروز در این پایگاه 2ها مورد امداد رسانی به مصدومان سوانح جاده ای انجام شد.
شریفی افزود: در دور اول سفرهای نوروزی هفت هزار نفراز خدمات طرح راهنما و امنیت نوروزی برخوردار شدند.
شهرستان خمین به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب 110 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.