شهریار فولادوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آموزش و پرورش سالانه با خدمت رسانی به بیش از 64 هزار نفر روز فرهنگی و مسافر نوروزی بیشترین حجم اسکان را در این استان برعهده دارد.
وی ادامه داد: 68 درصد اسکان مسافران نوروزی در این استان در ایام پیش رو توسط آموزش و پرورش انجام می شود.
مدیرکل آموزش و پر.رش استان مرکزی یادآور شد: 12هزار و 200 خانوار و بالغ بر 64 هزار نفر در سال گذشته از خدمات ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی بهره مند شدند و پیش بینی می شود امسال نیز آموزش و پرورش این استان پذیرای همین تعداد مسافر باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: 15 پایگاه در کلیه شهرستان های استان برای راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است تا مسافران با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل های مورد نظر اقدام کنند.
وی ادامه داد: کلاس‌های تجهیز شده برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مسافران نوروزی از لحاظ خدمات رفاهی به سه دسته شامل 88 کلاس ویژه، 176 کلاس نوع الف و 427 کلاس نوع ب تقسیم بندی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی زمان ثبت نام فرهنگیان برای استفاده از کلاس های آموزش و پرورش را پنجم تا 22 اسفند ماه عنوان کرد و گفت: فرهنگیان و مسافران نوروزی می توانند از 28 اسفند ماه امسال تا 12 فروردین ماه سال آینده از خدمات کلاس های تجهیز شده آموزش و پرورش این استان بهره مند شوند.
فولادوند خاطر نشان کرد: امسال 323 نفر به عنوان عوامل اجرایی وظیفه خدمت رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی در این استان را برعهده دارد.
وی گفت: نرخ ماندگاری مسافران نوروزی در ستاد اسکان این استان یک و هشت تا 2 نفر روز بوده و نیاز است با اجرای کارهای فرهنگی و شناسایی هرچه بیشتر ظرفیت های این استان به مسافران نوروزی میزان ماندگاری در این استان افزایش یابد.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
1955/6013/خبرنگار: مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.