به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در آیین گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، افزود: 25 هنرمند از نقاط مختلف استان، 125 اثر را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده اند.
محسن شریفی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی تنوع و گسترش نوع پوشش ایرانی و اسلامی برگزار شده و بانوان می توانند با شرکت در این نمایشگاه، مد لباس مورد نظر خود را هنرمندان استانی سفارش دهند.
وی ادامه داد: حجاب و عفاف مصونیت و حافظ گوهر وجودی انسان است و نهادینه شدن آن جامعه را از بی اخلاقی ها و مشکلات اجتماعی دور می کند.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: این اداره کل به عنوان متولی اصلی فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه وظیفه دارد با برگزاری نمایشگاه های مختلف و حمایت از آثار فاخر هنرمندان در راستای گسترش سبک زندگی اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب گام بردارد.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری استان مرکزی نیز در این آیین گفت: احیاء سبک زندگی ایرانی و اسلامی یکی از خواسته های مقام معظم رهبری است که آحاد جامعه باید نسبت به تحقق این خواسته معظم له گام بردارند.
زهرا فرجی افزود: بانوان با حفظ حجاب و عفاف ضمن اطاعت پذیری از درگاه خداوند منان، می‌توانند آرامش و امنیت اجتماعی خود را تامین کنند.
وی ادامه داد:احیاء فرهنگ و سبک زندگی ایرانی و اسلامی تنها وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست وهمه دستگاه های دولتی و خصوصی باید نسبت به این مهم برنامه ریزی کنند.
این نمایشگاه تا 19 اسفند ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان است.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.