مسئول بسیج سازندگی خمین از پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی خمین گفت: ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی امسال در زادگاه امام راحل پرداخت شد.

به گزارش جماران، محمد طاهری روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تسهیلات اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی خمین  از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه این نهاد انقلابی پرداخت شده و ۷۰ فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در بخش‌های کشاورزی، تولیدی، دامداری، صنعتی و خیاطی به متقاضیان پرداخت شد.

مسئول بسیج سازندگی خمین با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی شهرستان راه‌اندازی شده، گفت: بخشی از تولیدات این کارگاه‌ها در نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی» همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در روستای چهارچشمه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

طاهری با اشاره به اجرای سه طرح عمرانی امسال در خمین ، افزود: این طرح ها شامل انتقال آب به روستاهای فرنق، شهابیه و فرنام از توابع خمین با هزینه ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می‌شود.

وی اظهار داشت: ۱۷ سری جهیزیه کامل به ارزش هر سری ۲۰۰ میلیون ریال امسال به زوج‌های جوان بی‌بضاعت خمین اهدا شد.

مسئول بسیج سازندگی خمین با یادآوری حضور فعال جهادگران بسیجی از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در سنگر مبارزه با این ویروس گفت: چهار گروه جهادی این شهرستان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در کنار مدافعان سلامت غربالگری بیماران کووید ۱۹ را انجام می‌دهند.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.