به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سومین هفته از پویش هر هفته الف ب_ایران در سال ۹۹ با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو افتتاح ۷ پروژه برقی و عملیات اجرایی ۲ پروژه در استان مرکزی آغاز می‌شود.

در بخش پروژه‌های انتقال و فوق توزیع، خط و پست ۶۳.۲۰ کیلوولت آوه، پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی طراز ناهید ساوه، پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت شهابیه خمین (شهید والانژاد)، طرح‌های توسعه شبکه (افزایش ظرفیت‌ها)، مرکز دیسپاچینگ برق منطقه‌ای باختر و کلنگ ساختمان جدید این مرکز در مجموع به ارزش ۹۹۰ میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

در ادامه عملیات اجرایی پست ۴۰۰.۶۳ کیلوولت زرندیه نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های انتقال و فوق توزیع آغاز می‌شود.

این پروژه‌ها توسط شرکت برق منطقه‌ای باختر اجرا می‌شود. در بخش پروژه‌های توزیع نیز، نیروگاه برق آبی ۴.۸ مگاواتی در محلات با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال و نیروگاه برق آبی ۳ مگاواتی در محلات با هزینه ۳۶۰ میلیارد ریال، افتتاح می‌شود.همچنین در این بخش، عملیات اجرایی احداث شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره منطقه گزل دره به طول ۳۸ کیلومتر در شهرستان غرق آباد با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

این پروژه‌ها توسط شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اجرا می‌شود.این گزارش حاکی از آن است که پویش هر هفته الفبایران در سال ۹۹ با دو محور ساز و کار و ساخت و ساز آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.