علیرضا اختری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات لکه‌گیری آسفالت ۲۰ هزار متر مربع جاده اراک - سلفچگان(باند رفت به سمت راهجرد) با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیون ریال امسال آغاز و تاکنون هشت هزار متر مربع آن انجام شده‌ است.

وی ادامه داد: عملیات لکه‌گیری کمربندی شهر دلیجان نیز با حجم عملیات ۶۴ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ هزار میلیون ریال امسال آغاز و تا کنون ۲ هزار متربع مربع این طرح اجرایی شده‌ است.
معاون راهداری استان مرکزی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه ساوه - تهران، محدوده عوارضی ساوه را از دیگر طرح‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در سال جاری دانست و گفت: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت این جاده با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیون ریال در حال انجام بوده و تاکنون ۱۵ هزار متر مربع لکه گیری و یک هزار متر روکش آسفالت گرم به عرض ۱۵ متر اجرایی شده‌است.
اختری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تعریض جاده ساروق - کمیجان(زیرسازی و آسفالت) با اعتبار ۵۰ هزار میلیون ریال امسال آغاز و تاکنون ۵۰۰ متر از زیرسازی مورد نیاز برای تعریض این جاده اجرایی شده‌ است.

وی، اجرای سه طرح در حوزه ماسه آسفالت و روکش را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در سال جاری دانست گفت: اجرای عملیات ماسه آسفالت جاده خمین - الیگودرز به میزان ۱۰ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار میلیون ریال از جمله این طرح‌ها است که سه هزار و ۵۰۰ متر عملیات ماسه آسفالت تاکنون در این جاده اجرایی شده‌ است.

معاون راهداری استان مرکزی افزود: عملیات ماسه آسفالت و روکش جاده زاویه - اخترآباد به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۲۰ هزار میلیون ریال در حال اجرا است.

اختری، آغاز عملیات اجرایی ماسه آسفالت جاده قدیم ساوه - تهران به طول ۶ کیلومتر و صرف اعتبار ۲۵ هزار میلیون ریال را از دیگر طرح‌های این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای عملیات ماسه آسفالت و روکش جاده خمین - رباط مراد به طول سه هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار میلیون ریال از محل منابع استانی و ملی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در سال جاری است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.