سرهنگ پاسدار «رشید اکبری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان شناسایی شده و در یک بانک جامع اطلاعاتی قرار گرفتند تا کمک‌ها بصورت منظم و در کمترین زمان در اختیار آنان قرار گیرد.

وی بیان کرد: ارزش هر بسته معیشتی سه میلیون ریال است و این بسته‌ها با همکاری و همراهی مردم و خیران شهرستان کمیجان تهیه شده است.

فرمانده ناحیه بسیج کمیجان ادامه داد: اجرای طرح مومنانه با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دست اجرا است و در راستای آن مردم و خیران با تمام توان به صحنه آمده‌اند تا رنج و آسیب نیازمندان جامعه و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا را کاهش دهند.

سرهنگ پاسدار اکبری اظهار داشت: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم‌نوع را در جامعه ایجاد کرده که مصداق آنرزمایش کمک مومنانه است.

وی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر و انسان دوستانه است و امید است همه در این راستا توان خود را به کار گیرند.

فرمانده ناحیه بسیج کمیجان افزود: رسانه‌ها نقش موثری در اجرای مطلوب طرح مومنانه و مواسات و دعوت مردم و خیران به شرکت در این طرح داشتند.

کمیجان در شمال غرب استان مرکزی واقع شده و در این منطقه حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.