سرهنگ « مهدی نباتی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سبدهای غذایی به ارزش سه میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال شامل مرغ،گوشت، برنج، روغن و جبوبات است. 
وی بیان کرد: به همت خیران نیکوکار ۲۵ راس گوسفند و یک راس گوساله به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال ذبح و گوشت آن در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
فرمانده ناحیه بسیج دلیجان این کمک‌ها را پاسخ به درخواست رزمایش سراسری کمک مومنانه توسط مقام معظم رهبری دانست و گفت: مردم نوع دوست دلیجان بار دیگر روحیه ایثارگری و انفاق خود را به نمایش گذاشتند و با تمام توان وارد میدان کمک به نیازمندان شدند.

سرهنگ نباتی با بیان اینکه این رزمایش در ابتدای راه است، ادامه داد: با توجه به جمع آوری این حجم از کمک‌های مردمی در روزهای نخست رزمایش کمک مومنانه پیش‌بینی می‌شود با حضور گسترده مردم حماسه ای ماندگار از این رزمایش ثبت شود.

با شیوع بیماری کرونا در کشورمان جهت مبارزه با این بیماری باید با خانه ماندن به جنگ این بیماری رفت که همین امر موجب بروز مشکل معیشتی در اقشار کم‌درآمد شده‌است.

پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر  رزمایش گسترده همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، در سراسر کشور، این رزمایش با حضور مردم و خیران آغاز شد.

 دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی دارای ۵۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.