«لادن مهدوی هزاوه» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از شرایط ثبت نام تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی دولت به واسطه تاثیرات کرونا بر اقتصاد، ارسال پیامک از سیم کارت سرپرست خانوار یارانه بگیر است و در این راستا شمار زیادی از سرپرستان خانوار که شماره همراهی به نام خود ندارند باید به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تمدید مهلت ارسال پیامک برای سرپرستان خانوار یارانه بگیر در اجرای طرح دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی، انتظار است مردم برای کاهش شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و دیگران به رعایت فاصله اجتماعی توجه کنند و از ازدحام در این مراکز بپرهیزند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی ادامه داد: ۱۰۸ دفتر پیشخوان دولت شهری و 22 دفتر روستایی در این استان فعال است که بر اساس بازرسی‌های صورت گرفته بیشتر این دفاتر امروز (شنبه) شاهد حضور گسترده مردم بودند.
مهدوی هزاوه اظهار داشت: راهکارهای لازم برای جلوگیری از ازدحام مردم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به دفاتر پیشخوان دولت و خدماتی این استان تاکید و ابلاغ شده است.
وی عنوان کرد: در بررسی‌های کارشناسی، گلوگاه‌های ایجاد ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت استان مرکزی شناسایی و مراتب به رییس محترم قرارگاه پدافند زیستی استان اعلام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی افزود: بازرسی از دفاتر پیشخوان دولت این استان به صورت مستمر و در قالب بازرسی محسوس و نامحسوس ادامه دارد و در صورت هرگونه تخلف از سوی این دفاتر، برخوردهای قانونی صورت می‌گیرد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این استان اول اسفندماه سال ۹۸ پس از قم در شهر اراک به ثبت رسید.

تاکنون یک‌هزار و ۵۱۱ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۴۲ نفر از این افراد جان خود را از دست داده‌اند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.