سردار «محسن کریمی» عصر پنجشنبه در آیین قدردانی از خانواده شهید طالبی، افزود: این خانواده  انقلابی منزل مسکونی خود را در ایام شیوع کرونا به کارگاه تولید ماسک و دستکش تبدیل کردند و با این اقدام ارزشمند سهم خود را به بهترین شکل در موقعیت کنونی ایفا کرده‌اند.
وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا اگر چه مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد کرده اما همدلی، وفاق و نوع‌دوستی به شکل کم‌سابقه‌ای متبلور شده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: در شرایط شیوع کرونا تنها عمل صالح می تواند ما را از بحران عبور دهد و اگر روزی شهدا در دفاع مقدس آنگونه نقش‌آفرینی کردند در موقعیت کنونی هم مدافعان سلامت و یا گروه های جهادی با همه وجود در صحنه ایثارگری هستند.
وی بیان کرد: بحران کرونا روزی به پایان می رسد وچیزی که می‌ماند عملکردها است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خانواده شهید «نیازعلی طالبی» با تأسی از روحیات  شهید بزرگوار در این ایام خوش درخشیدند و خانه و امکانات خود را در اختیار گروه های جهادی می گذارد ونشان دادند راه شهید فراموش نشده است.

بر اساس آمار وزارت بهداش، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۷۷ هزار و ۹۹۵ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۵۲ هزار و ۲۲۹ نفر بهبود یافته‌اند.

در شبانه روز اخیر یک‌هزار و ۶۰۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و آمار جان باختگان این بیماری تاکنون چهار هزار و ۸۶۹ نفر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.