به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی حسنی اظهار داشت: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی استان و با توجه به نوع ماموریت‌هایی که به پلیس استان محول شده، از ابتدای اعلام شیوع بیماری کرونا، برنامه ریزی جامعی از سوی مجموعه انتظامی استان طرح ریزی و اجرا شد.

وی اجرای طرح مرزبانی زیستی، مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات پزشکی و نظارت بر واحدهای صنفی را بخشی از اقدامات پلیس در طرح مقابله با کرونا خواند و گفت: ضمن حضور مستمر تیم‌های انتظامی در ۲۴ نقطه، در راستای اجرای طرح مرزبانی زیستی و تداوم طرح‌های مقابله با محتکران، اقدامات قابل توجهی به ویژه در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی در سطح استان اجرایی شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ۴۸ ساعت گذشته در مرکز استان ۱۱ واحد صنفی که بر خلاف مصوبات قرارگاه پدافند زیستی، تعطیل نکرده بودند و فعالیت داشتند، پلمب شدند و برای ۱۶ واحد صنفی نیز اخطار پلمب صادر شد.

حسنی با تاکید بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی کلیه آحاد جامعه به مصوبات کمیته پدافند زیستی استان ادامه داد: در اجرای این طرح نظارتی در دو روز گذشته به ۱۱۳ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1391712
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.