محمد رضا بیدهندی در گفت و گو با خبرنگار مهر پیرامون گزارش عملکرد اداره کل تأمین اجتماعی استان مرکزی در یازده ماهه سال جاری اظهار داشت: ۴۳ میلیون و ۳۷۱ هزار نفر از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که این شاخص برای استان مرکزی معادل ۹۷۱ هزار و ۱۲۱ نفر است.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی در کشور ۵۴.۲۶ درصد، اما در استان مرکزی ۶۷.۹۲ درصد است.

بیدهندی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد کل بیمه شدگان اصلی و تبعی تأمین اجتماعی استان مرکزی ۷۹۱ هزار و ۷۹۲ نفر می‌باشند که از این تعداد ۳۰۹ هزار و ۴۰۶ نفر بیمه شده اصلی هستند.

وی افزود: همچنین تعداد کل مستمری بگیران اصلی و تبعی تأمین اجتماعی استان در این بازه زمانی ۱۷۹ هزار و ۳۳۷ نفر است که از این تعداد ۹۲ هزار و ۶۳۲ نفر مستمری بگیران اصلی می‌باشند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۷ هزار و ۴۲۴ نفر بیمه شده اجباری ،۴۶ هزار و ۳۲۶ نفر بیمه شده خویش فرما، ۱۹ هزار و ۷۲۷ نفر بیمه شده کارگران ساختمانی، ۲۱ هزار و ۱۵۳ نفر بیمه شدگان راننده، ۹ هزار و ۲۰ نفر از بیمه شدگان قالیباف و ۵ هزار و ۷۵۶ نفر از مقرری بگیران بیکاری از خدمات بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی بهره مند شدند.

بیدهندی اظهار کرد: کل مبلغ پرداختی در هر ماه در حوزه تعهدات تأمین اجتماعی استان مرکزی به بیمه شدگان بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.